Байгууллагуудын өргөдөл гомдол хариуцсан онцлох ажилтнуудад сургалт зохион байгууллаа.

Аймгийн Засаг даргын Тамгын газар нь 2013 оны 08 дугаар сарын 14-ний өдрөөс эхлэн "Иргэдийн санал хүсэлт хүлээж авах 70353511 төв"-ийг ажиллуулж иргэдээс ирсэн  санал, хүсэлт, өргөдөл гомдлыг харъяа байгууллага, алба, хэлтэс рүү шилжүүлэн шийдвэрлүүлж ирсэн билээ. 2014 оны 05 дугаар сарын 05-ний  өдөр байгууллага, алба, хэлтсүүдийн өргөдөл гомдол хариуцсан онцлох ажилтнуудад Төрийн захиргаа удирдлагын хэлтэс, Хэвлэл мэдээлэл, олон нийттэй харилцах алба, Өмчийн харилцааны газраас хамтарсан сургалт зохион байгуулж байгууллагуудад ирсэн иргэдийн санал, хүсэлт, өргөдөл гомдлын шийдвэрлэлтийг хурдан шуурхай шийдвэрлэн ажиллахыг үүрэг болгов.


 

Сэтгэгдэл


Сэтгэгдэл

Мэдэгдэл. Энд сэтгэгдэл байхгүй!

Холбоотой мэдээлэл

2014-11-16 1043
Гүйцэтгэлийн хэмжилт түүний тухай ойлголт

1. Гүйцэтгэлийн хэмжилт, түүний талаарх ойлголтыг тодорхойлох. Гүйцэтгэлийн хэмжилт гэдэг нь: Хувь ...

2014-05-14 813
Халамжийн хуулийн шинэчлэлттэй холбоотой сургалт хийлээ

Нийгмийн халамжийн багц хуулийн шинэчлэлээр - Халамжийн сангийн мэргэжилтэн С.Эрдэнэтуяа, олон нийтийн ...

Сурталчилгаа

 

 

 

Веб статистик

Таны IP хаяг: 3.233.220.21
2017-11-30-ний өдрөөс хойш.
  • 10 Онлайн
  • 155 Өнөөдөр
  • 1939 Өчигдөр
  • 2094 Долоо хоногт
  • 15653 Сүүлийн сард
  • 2225282 Нийт хандалт

Санал асуулга

Манай вэб сайт таны санаанд хэр нийцэж байна?
Нийт саналын тоо:  756

Facebook

Цаг агаар